This is the only way

Foto: jag..
En gammal bild från 2011 bara för att jag skriver en krönika om mitt 2011....
inte så roligt.

Jag är så himla inspirerad! jag vill göra allt!
jag vill fota, bilder i Ps, rita i Ps och på papper, skriva och göra allt jag kan.
Men istället har jag en riktigt stor histora uppgift att göra..
den är tråkigt och långsam.
Men jag är snart färdig. :)
Filmer har det kommit på posten idag också. hihi.
Mina filmer som jag har beställt, fyra stycken :) hihi.
Jag vill se på dem nu. allihopa. samtidigt. på en gång.
Men jag tror de får nog vänta lite kanske..

Tillbaks till historian och svenska krönikan
Kram!

Kommentarer
Postat av: johanna

gillar fotot! jag är också så där jätte inspererad så vi får ta och planera typ en fotodag någon gång :)

kram

2012-01-18 @ 20:26:31
URL: http://joooo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0